"Ne nyugtalankodjék a ti szívetek..." |Jn 14,27 () Reggeli áhítat: 17

Szűrő

• Taneszközlisták (2012/2013-as tanév)

Az osztály vagy tagozat nevére kattintva elérhetőek a következő tanévre szükséges taneszközlisták: 1.a osztály 1.b osztály 2.a osztály 3.a osztály 3.b osztály* (frissítve 08.17, 15:10) ÚJ! 4.a és 4.b osztály Felső tagozat - tel...
  • Tanévnyitó Istentisztelet és ünnepség

Szeptember 2. vasárnap 17.00 - Tanévnyitó Istentisztelet és ünnepség (Nagytemplom). Diákoknak gyülekező ünneplőben, iskolai nyakkendővel 16.30-tól az iskola előtt!...
  • Tanszerek

Tanszerek 2012/2013...
  • Tankönyvárusítás

Tankönyvárusítás: augusztus 23-án, csütörtökön 8.00-18.00 óráig. Helyszín: 3. terem (A főbejárattól balra.) Tankönyvárak (2012/2013-as tanév) (utolsó módosítás: 12.08.22 15:17) 1.a 11.446 Ft* 1.b 11.796 F...
  • Javító- és osztályozóvizsgák

Javító és osztályozóvizsgák augusztus 22-én, szerdán, 8.00 órától. Gyülekezés ünneplő ruhában a tanári szoba előtt!...
  • Ismét nyertünk a Határtalanul pályázaton!

Az iskola beadott pályázatát ebben az esztendőben is támogatásra méltónak találta a Bethlen Gábor Alapkezelő Zrt. bírálóbizottsága. 1.501.700,- Ft-ot, azaz diákonként (58 fő) 25.891,- Ft támogatást kaptunk. 2013. május 26-30. között...
  • Nyári ügyeleti napok

június 25. hétfő 9.00-12.00 július 2. hétfő 9.00-12.00 augusztus 2. csütörtök 9.00-12.00 augusztus 21. kedd 9.00-12.00...
  • Sajtószemle a tanév anyagából

Modulhét a suliban (Szentesi Élet. 2011. szeptember 16.) Itt olvasható! Több ezren a nyeregben (Szentesi Élet 2011. szeptember 23.) Itt olvasható! 23 órás tekergés (Szentesi Élet 2011. november 5.) Itt olvasható! Több mint játék – ugr...
  • Nyári ügyeleti napok

• Regisztrált tehetségpont lett az iskola

A Nemzeti Tehetségsegítő Tanács illetékes szakmai bizottsága elfogadta az iskola Tehetségpont működési kérelmét. Így intézményünk mostantól a dokumentumain jogosult használni mind a „Regisztrált Tehetségpont” megjelölést, mind a ...
  • Szabadon választott modulok

Jelentkezés: Június 11-én  (hétfő)14:30 - 20:00 a mottóban a következő kurzusban: http://motto.kissbalint.hu/course/view.php?id=95 Azok számára, akik otthon nem rendelkeznek Internettel, az informatika terem nyitva lesz 14:20-15:00 -ig!   ...
  • Arany János Országos Levelező Verseny - döntő

Nagykőrösön jártunk az Arany János Országos Levelező Verseny utolsó fordulóján, a döntőn. Bibliai szöveg illusztrálása kategóriában 1. helyezést ért el Kovács Adrienn 3.a osztályos tanuló. Szívből gratulálunk neki! Skorka Bence em...
  • A helyesírási verseny Kárpát-medencei döntője

Az ELTE Bölcsészettudományi Kara rendezte május 26-án a Simonyi Zsigmond helyesírási verseny Kárpát- medencei döntőjét. Iskolánkból Veres-Ravai Ákos (8.a) jutott be a rangos versenyre. 32 magyarországi és határon túli nyolcadikossal mé...
  • Juhász Gyula szavalóverseny

Május 19-én Szegeden rendezték a VI. Nemzeti Juhász Gyula Vers-, Énekelt vers- és Prózamondó Verseny regionális elődöntőjét. Iskolánkból Szalay Róbert vett részt az elmondott szövegek és a versenyzők életkorát tekintve is igen soksz...
  • Határtalanul - 5.nap (Sepsiszentgyörgy - Kőhalom - Torda - Nagyvárad - Szentes)

Az utolsó nap korán keltünk, közösen megreggeliztünk a sepsiszentgyörgyi iskolásokkal, s már indultunk is a hosszú haza útra. Kissé szokatlan érzés volt száraz időben pakolni a buszra, hisz már olyan jól megszoktuk a vizes körülmények...
  • Határtalanul - 4.nap (Csikszereda - Szt Anna tó - Kézdivásárhely - Sepsiszentgyörgy)

Ma reggel elköszöntünk Szentegyházától, s Lövétén keresztül Csikszeredára vettük az irányt. Megnéztük a csodálatos Makovecz templomot, majd átmentünk Csíksomlyóra a templohoz. Ezután a Szent Anna-tó és a különleges élővilágú M...
  • Határtalanul - 3. nap (Szentegyháza)

Ma reggel azt hittük, de aztán mégsem... Mármint az időjárás.Reggeli után a helyi "Fili" saját kalandpályája várt bennünket, amit egy pajtában és annak udvarán alakított ki a karnagy és csapata. Nagyon jó hangulatban próbáltuk ki a k...
  • Határtalanul - 2.nap (Segesvár - Farkaslaka - Szejkefürfő - Székelyudvarhely)

Esős időre ébredtünk. Reggeli után Segesvár volt az első helyszínünk, ahol a Világörökség részét kitevő óvárost barangoltuk be, megmásztuk a fedett diáklépcsőt is. Utána megálltunk és koszorút helyeztünk el Petőfi kútjánál. ...
  • Határtalanul - 1. nap (Arad - Déva - Vajdahunyad - Szentegyháza)

Reggel 6 órakor indultunk Szentesről, útközben meghallgattuk a pünkösdi reggeli áhítatot. Az első megállónk Aradon volt, ahol rövid megemlékezést követően megkoszorúztuk a 48-as vértanúk emlékoszlopát, s elénekeltük a Himnuszt.Ezut...
  • Kazinczy szépkiejtési verseny

A szép, tiszta,  magyar beszéd ápolásáról szóló városi versenyen - melyet iskolánk rendezett-  Vass Vivien (Felk.: Lukács Adrienn) 4.a osztályos tanuló III. helyezett lett. Smiák Marcell (Felk.: Balogh Gáborné) 4. b osztályos tanuló IV...